Tuesday, December 12, 2017

~PROMOSI CUTI KRISMAS 2017 & TAHUN BARU 2018~

πŸš•πŸš—πŸš™πŸš—πŸš•πŸš™πŸš—πŸš•πŸš™
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera...

*PROMOSI minimum sewaan 3hari kerana pihak kami akan bercuti pada 23hb - 24hb & 30hb - 31hb*

*PROMOSI CUTI KRISMAS 2017 Bermula pada 22/12/2017 (Jumaat) sehingga 25/12/2017 (Isnin)*

*PROMOSI CUTI TAHUN BARU 2018 Bermula pada 29/12/2017 (Jumaat) sehingga  01/01/2018 (Isnin)*

Harga 3hari adalah seperti di bawah:

Viva auto 3hari rm270 + rm100 deposit

Axia auto 3hari rm300 + rm100 deposit

Myvi auto 3hari rm330 + rm100 deposit

Myvi auto SE 3hari rm350 + rm100 deposit

Persona manual 3hari rm330 + rm100 deposit

Alza auto 3hari rm480 + rm100 deposit

Exora auto 3hari rm600 + rm100 deposit

Vellfire auto 3hari rm1200 + rm300 deposit

Ford ranger manual 3hari rm750 + rm200 deposit

SMS / WHATSAPP/TELEGRAM kalau tak jwb call.
TQ

Untuk Booking tuan/puan bolehlah hubungi saya:

Asyman
+60196184030 (Direct Line)
rawdabatucaves.wasap.my (Whatsapp) 
t.me/keretasewabatucaves (Telegram)
www.rawda.com.my (Online Booking)
Kereta Sewa Batu Caves

Wednesday, November 29, 2017

~PROMOSI CUTI MAULIDUR RASUL~

πŸš•πŸš—πŸš™πŸš—πŸš•πŸš™πŸš—πŸš•πŸš™
Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

Untuk Cuti Maulidur Rasul ini...

PROMOSI minimum sewaan 3hari kerana pihak kami akan bercuti pada 1hb dan 2hb

PROMOSI Bermula pada 30/11/2017 (Khamis) sehingga  03/12/2017 (Ahad)

Unit yang tinggal adalah seperti di bawah:

Myvi Auto - 1unit

Myvi Auto SE - 1unit

Persona Manual - 1unit

Alza Auto - 1unit

SMS / WHATSAPP/TELEGRAM kalau tak jwb call.
TQ

Untuk Booking tuan/puan bolehlah hubungi saya:

Asyman
+60196184030 (Direct Line)
rawdabatucaves.wasap.my (Whatsapp) 
t.me/keretasewabatucaves (Telegram)
www.rawda.com.my (Online Booking)
Kereta Sewa Batu Caves

Tuesday, November 7, 2017

~CUTI SEKOLAH AKHIR TAHUN 2017~

πŸš•πŸš—πŸš™πŸš—πŸš•πŸš™πŸš—πŸš•πŸš™
Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

Alhamdulillah cuti sekolah untuk hujung tahun akan bermula xlama lagi...seperti tahun2 lepas...permintaan kereta sewa pada musim cuti sekolah adalah sangat tinggi...

Kepada yang ingin menyewa kereta, kami sarankan agar anda membuat tempahan awal bagi mengelakkan rancangan anda tergendala kerana kehabisan kereta sewa...

So apa tunggu lagi. Call kami sekarang!!!!

Ingin menyewa kereta dengan kami? Cepat dapatkan harga kereta sewa yang berpatutan & terbaik dari kami... Kami jamin akan memberikan perkhidmatan yang terbaik buat anda semua...

SMS / WHATSAPP/TELEGRAM kalau tak jwb call.
TQ

Untuk Booking tuan/puan bolehlah hubungi saya:

Asyman
+60196184030 (Direct Line)
rawdabatucaves.wasap.my (Whatsapp) 
t.me/keretasewabatucaves (Telegram)
www.rawda.com.my (Online Booking)
Kereta Sewa Batu Caves

Thursday, August 31, 2017

~SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN MALAYSIA KE-60 & SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA~

πŸš•πŸš—πŸš™πŸš—πŸš•πŸš™πŸš—πŸš•πŸš™
Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

πŸ’πŸŒΏπŸŒΈπŸŒΏπŸŒΈπŸŒΏπŸ’
*_Indah langit kerana awan,_*
*_Indah laut kerana kebiruan,_*
*_Indah Aidilfitri kerana kemaafan,_*
*_Indah Aidiladha kerana pengorbanan,_*
_*Selamat Hari Raya AidilAdha*_
πŸ’πŸŒΏπŸŒΈπŸŒΏπŸŒΈπŸŒΏπŸ’
*_Dan selamat menyambut Hari Kemerdekaan Negara Malaysia ke-60_*

CALL/WHATSAPP/TELEGRAM KAMI SEGERA!!!
0196184030
SMS / WHATSAPP/TELEGRAM kalau tak jwb call.
TQ

Untuk Booking tuan/puan bolehlah hubungi saya:

Asyman
+60196184030 (Direct Line)
rawdabatucaves.wasap.my (Whatsapp) 
t.me/keretasewabatucaves (Telegram)
www.rawda.com.my (Online Booking)
Kereta Sewa Batu Caves

Saturday, July 15, 2017

~PROMOSI CUTI MERDEKA, CUTI RAYA HAJI & CUTI SEKOLAH~ (OGOS PROMO)

πŸš•πŸš—πŸš™πŸš—πŸš•πŸš™πŸš—πŸš•πŸš™
Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

Tak ada kereta?

Kereta 'accident'?

Kereta rosak?

Kereta tak selesa jalan jauh?

Ingin balik kampung dan menyambut hari kemerdekaan serta hari raya haji bersama keluarga tersayang?

Ingin luangkan masa bercuti bersama keluarga tersayang semasa cuti sekolah ini?

CALL/WHATSAPP/TELEGRAM KAMI SEGERA!!!
0196184030
SMS / WHATSAPP/TELEGRAM kalau tak jwb call.
TQ

Untuk Booking tuan/puan bolehlah hubungi saya:

Asyman
+60196184030 (Direct Line)
rawdabatucaves.wasap.my (Whatsapp) 
t.me/keretasewabatucaves (Telegram)
www.rawda.com.my (Online Booking)
Kereta Sewa Batu Caves

Monday, June 12, 2017

~UPDATE UNTUK BOOKING RAYA AIDILFITRI 2017~

πŸš•πŸš—πŸš™πŸš—πŸš•πŸš™πŸš—πŸš•πŸš™
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Alhamdulillah....Dh nak masuk 3 minggu dh kita berpuasa...so xlama dah syawal pula menjelma kan??

Alhamdulillah juga...kereta untuk disewa pada Hari Raya Aidilfitri 2017 sudah habis di booking...cepat betul korang booking kan...al-maklumla...tak nak jadi macam tahun2 lepas...xsempat nak grab promosi Hari Raya Aidilfitri...

Pada yang xsempat nak booking tu kami minta maaf ye...setiap kali perayaan mmg mcm nih lah keadaannya...stok kereta kami adalah terhad...so tahun depan booking awal2 tau...
SMS / WHATSAPP/TELEGRAM kalau tak jwb call.
TQ

Untuk Booking tuan/puan bolehlah hubungi saya:

Asyman
+60196184030 (Direct Line)
rawdabatucaves.wasap.my (Whatsapp) 
t.me/keretasewabatucaves (Telegram)
www.rawda.com.my (Online Booking)
Kereta Sewa Batu Caves

Wednesday, June 7, 2017

~UPDATE UNTUK BOOKING RAYA AIDILFITRI 2017~

πŸš•πŸš—πŸš™πŸš—πŸš•πŸš™πŸš—πŸš•πŸš™
VIVA 1.0 (A) = FULLY BOOKED

AXIA 1.0 (A) = FULLY BOOKED

MYVI 1.3 (A) = FULLY BOOKED

MYVI SE/PREMIUM X 1.3 (A) = FULLY BOOKED

ALZA 1.5 (A) = FULLY BOOKED

PERSONA 1.6 (M) = FULLY BOOKED

EXORA 1.6 (A) = FULLY BOOKED

VELLFIRE 2.4 (A) = 1UNIT

FORD RANGER 2.2 (M) = FULLY BOOKED
SMS / WHATSAPP/TELEGRAM kalau tak jwb call.
TQ

Untuk Booking tuan/puan bolehlah hubungi saya:

Asyman
+60196184030 (Direct Line)
rawdabatucaves.wasap.my (Whatsapp) 
t.me/keretasewabatucaves (Telegram)
www.rawda.com.my (Online Booking)
Kereta Sewa Batu Caves